Thursday, November 17, 2016

Junbishen 769

मुस्कान 

भतीजे के नाम 

मत आना इनके जाल में ऐ मेरे भतीजे ,
अक़्साम इए खुद हैं ये क़यासों के नतीजे। 

जो बात तुझे लगती हो फ़ितरत के मुख़ालिफ़ ,
उस बात पे हरगिज़ न मेरे लाल पसीजे। 

जालों को बिछाए हैं ये रिश्तों के शिकारी ,
बहने हों कि भाई हों कि साले हों कि जीजे। 

मिटटी को निजी चाक के तू कर दे हवाले ,
माँ बाप की मुठ्ठी तो रहेंगी तुझे मींजे। 

दिखला दे ज़माने को तेरा रंग ही जुदा है ,
टक्कर में तेरे कोई भी दूजे हैं न तीजे।

بھتیجے کے نام 

مت آنا انکے جال میں ایے میرے بھتیجے 
اقسام ے خدا ہیں یہ  قیاسوں کے نتیجے 

جو بات تجھے لگتی ہو فطرت کے مخالف 
اس بات پہ  ہرگز نہ میرے لعل پسیجے 

جالوں کو بچھاۓ ہیں یہ رشتوں کے شکاری 
بہنیں ہوں کہ بھائی ہوں کہ سالے ہوں کہ جیجے 

مٹتی کو نجی چاک کے تو کر دے حوالے 
ماں باپ کی مٹھی تو رہیگی تجھے مینجے 

دکھلا دے زمانے کو تیرا رنگ ہی جدا ہے 
ٹکّر میں تیرے کوئی بھی دوجے ہیں نہ تیجے 


1 comment: