Monday, July 25, 2016

Junbishen 721


MUSKURAHATEN

दुआ ए ग़ैर 

या इलाही हर बला से, तू मुझे महफ़ूज़ रख .
सब मरें मेरी बला से, तू मुझे महफ़ूज़ रख .
है ये बेहतर कि पड़ोसी के यहाँ हों सरफ़रोश ,
इन्क़लाबी हादसा से, तू मुझे महफ़ूज़ रख .
न पुलिस वालों से मेरा, हो कभी साहब सलाम ,
और हिजड़ों की अदा से, तू मुझे महफ़ूज़ रख .
सौ बरस तक मैं मरीज़ों की दवा करता रहूँ ,
नातवानी ओ क़ज़ा से, तू मुझे महफ़ूज़ रख .
मेरा धंधा है कुछ ऐसा , नर्क है पर्यावरण ,
देख , दैविक आपदा से, तू मुझे महफ़ूज़ रख .
हाय! ये मुंकिर है बैठा, राह में बन कर फ़क़ीर ,
इस दहेरिए की दुआ से तू मुझे महफ़ूज़ रख .

دعائے غیر 
یا الہی ہر وبا سے، تو مجھے محفوظ رکھ 
سب مریں میری بلا سے، تو مجھے محفوظ رکھ ٠ 
ہے یہ بہتر ہوں پڑوسی، کے یہاں ہی سرفروش 
انقلابی حادثوں سے، تو مجھے محفوظ رکھ ٠ 
نہ پولیس والوں سے، میرا ہو کبھی صاحب سلام  
اور ہجڑوں کی ادا سے، تو مجھے محفوظ رکھ ٠ 
سو برس تک میں، مریضوں کو دو دیتا رہوں 
نا توانی و قضا سے، تو مجھے محفوظ رکھ ٠ 
میرا دھندھا ہے کچھ ایسا ، نرک ہے پریا ورن ،
دیکھ دیوک آپدا سے، تو مجھے محفوظ رکھ ٠ 
ہاۓ ! یہ 'منکر' ہے بیٹھا ، راہ میں بن کر فقیر  
اس دہریہ کی دعا سے، تو مجھے محفوظ رکھ ٠ 

*

No comments:

Post a Comment